Servisní Lägler dny

„Lägler dny“ probíhaly půl roku, od 1.1.2002 do 24.6.2002, u prodejců firmy Supellex. Majitele firmy pana Pavla Kašpara jsme při této příležitosti požádali o odpověď na několik otázek: Co vás přivedlo k nápadu provádět Lägler dny ? Tento nápad jsem dostal po návštěvě mateřské firmy Lägler sídlící v Německu, kde jsem absolvoval třídenní školení na servis brusek této značky. V Německu existují vozy, které provádějí kompletní servis. Zpočátku nebyl brán tento nápad u řady prodejců příliš pozitivně, ale i přes veškeré negativní ohlasy jsem od svého záměru vybudovat servisní středisko a postupem času pořídit i servisní vůz neupustil. První zkouška, zda by mohl fungovat servisní původně plánováný týden spojený s předvedením kompletního sortimentu strojů, nevyšla podle očekávání, a proto jsem zúžil celou akci na jeden den, který  by měl být zaměřený hlavně na servis strojů a ukázkou celé kolekce.Kde jste získal pracovníka s příslušnou kvalifikací? Takového pracovníka jsem nemusel hledat, protože ve vlastních řadách tohoto pracovníka mám. Provedli jsme pouze výstavbu dílny vybavenou patřičným nářadím. Je to pan Karel Pospíchal, který u nás pracuje 6 let, podlahářstvím si prošel od začátku, a proto je schopen se do problematiky podlaháře vžít, což je velice důležité. Pan Pospíchal je vyučen jako mechanik seřizování CNC strojů a práce se stroji je jeho koníčkem. Čeho si na vašich Lägler dnech váží zákazníci nejvíce ? Těžko říci, při dnešním shonu, který většina firem má asi toho, že nemusí stroj nikam odvážet nebo posílat a čekat několik dní na to, až se jim vrátí zpět. Lägler dny jsou naplánovány na celý rok dopředu – který den u kterého prodejce, a tak si podlahář může na daný termín určit, které brusky si nechá u daného prodejce opravit a zkontrolovat. Technik nejenom stroj prohlédne, ale i seřídí, vymění vadné součásti, provede revizi elektroinstalace, ale poradí podlaháři, na co si má dát při práci pozor, co kontrolovat a jak může stroj v případě nutnosti seřídit sám. Tím podlahář ušetří nejen čas, ale i peníze, přestože je servisní prohlídka
placena.
(převzato z časopisu DOMO č. 5/2002)
 
 

SMLUVNÍ SERVIS

   

Supellex Centrum s.r.o.

Košíkov 84 , 595 01 Velká Bíteš
tel: 566 532 655, fax: 566 531 825
mobil: 606 786 351

 e-mail: pospichal@supellex.cz

PÚVAP s.r.o.

 Vinohradská 172, 130 00 Praha 3
tel: 271 731 415 fax: 272 730 425 mobil: 603 529 919

e-mail: info@puvap.cz, www.puvap.cz